23. julij 2025

»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«

Dalić je komentirala pomen blagovnih znamk in zadovoljstvo s partnerstvom.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
11. november 2019

»Postala je hrvaška blagovna znamka«

Plenković je izrazil prepričanje, da je Kolinda Grabar Kitarović postala 'hrvaška blagovna znamka'.
6. november 2023

»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«

Trump odgovarja na vprašanje tožilca o svoji blagovni znamki.
18. januar 2021

»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«

O izvedbi popisov in spremembah v načinu zbiranja podatkov na terenu.
9. november 2024

»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«

Neža deli svoje ambicije glede prihodnosti v modni industriji.
21. december 2023

»Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.«

Žiga Vrhovec, direktor podjetja Rex Kralj, je odgovoril nikalno na vprašanje, ali je bil pri iskanju novega lastnika v igri tudi kakšen potencialni slovenski partner, ter dodal: 'Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.'